SWINCKELS FAMILY BREWERS
Case Study
Voor “Swinckels premium Pilsner & Bavaria” hebben we een aantal impactvolle video’s ontwikkeld. Een combinatie van sterke verhalen, filmische content, motion graphics, animatie en een sfeervolle sounddesign. We hebben deze video’s volledig in eigen huis gemaakt, gedreven door marketing en data; volledig in lijn met de campagnedoelstellingen van beide merken.
Het doel was om horecaondernemers te verleiden met de uitstraling en kwaliteit van Swinckels Premium Pilsner & Bavaria. De video’s werden gebruikt ter ondersteuning van de accountmanagers van Swinckels Family Brewers en werden breed uitgerold via verschillende social media kanalen.
Om het juiste publiek te bereiken, ontwikkelen we deze verhalen met een specifiek doel in gedachten. Hoe kunnen we het verhaal en de boodschap vertalen naar de verschillende platformen zonder dat de kernboodschap aan kracht verliest? Op deze manier gaan we waar mogelijk meer de diepte in, maar houden we het kort en krachtig wanneer dat nodig is.
Dat is meestal niet vanzelfsprekend, maar bij Almost Famous wel. We vertellen verhalen die passen bij het kanaal, met de juiste tone of voice en voor de relevante doelgroep.
Voor “Swinckels premium Pilsner & Bavaria” hebben we een aantal impactvolle video’s ontwikkeld. Een combinatie van sterke verhalen, filmische content, motion graphics, animatie en een sfeervolle sounddesign.
We hebben deze video’s volledig in eigen huis gemaakt, gedreven door marketing en data; volledig in lijn met de campagnedoelstellingen van beide merken.
Het doel was om horecaondernemers te verleiden met de uitstraling en kwaliteit van Swinckels Premium Pilsner & Bavaria. De video’s werden gebruikt ter ondersteuning van de accountmanagers van Swinckels Family Brewers en werden breed uitgerold via verschillende social media kanalen.
Om het juiste publiek te bereiken, ontwikkelen we deze verhalen met een specifiek doel in gedachten. Hoe kunnen we het verhaal en de boodschap vertalen naar de verschillende platformen zonder dat de kernboodschap aan kracht verliest? Op deze manier gaan we waar mogelijk meer de diepte in, maar houden we het kort en krachtig wanneer dat nodig is.
Dat is meestal niet vanzelfsprekend, maar bij Almost Famous wel.
We vertellen verhalen die passen bij het kanaal, met de juiste tone of voice en voor de relevante doelgroep.


Swinckels – Ron blaauw
Client: Swickels Family brewers
Production: Almost Famous




Swinckels – Your inner voice
Client: SWinckels Family brewers
Production: Almost Famous
Swinckels – Your inner voice
Client: Swinckels Family Brewers
Production: Almost Famous





Swinckels – Brand movie
Client: Swinckels family brewers
Production: Almost Famous


Meer weten?
Neem vrijblijvend contact op met het Almost Famous team voor passend advies of meer informatie.