Moodfilm laten maken?

Pure schoonheid. In beeld en geluid.

Soms wil je iets op een bijzondere manier vertellen. Dan is een moodfilm de beste oplossing. Hierin halen wij alles uit de kast voor de juiste sfeer, een boeiende tone of voice en natuurlijk: prachtige beelden die precies passen bij jouw verhaal. Dat doen we niet zomaar. Wij verstaan de kunst van excellente moodfilms die echt indruk maken. Voor unieke bedrijven en bijzondere merken. Ons idee? Show, don’t tell.

Filmische impact

Van een indrukwekkende film over jouw diensten en producten tot een boeiend en filmisch verhaal over jouw boodschap. In een moodfilm gaan wij net dat ene stapje verder wat betreft sfeer, inhoud, opbouw en effecten. Inclusief de bijbehorende, speciaal gecomponeerde muziek die het verhaal op de meest bijzondere manier kan ondersteunen. Onze professionals laten zich graag uitdagen. En daarbij is wat ons betreft eigenlijk niets te gek. Sterker: hier gaat onze energie van stromen. Hier komt onze talent, onze kennis en ervaring helemaal van pas. En dat zorgt voor impact, volop aandacht en zelfs: applaus.

Een selectie van moodfilms

  • Swinckels Brandmovie Almost Famous Digital Video Content Agency Eindhoven Amsterdam
    Swinckels - Corporate film
  • Almost Famous Project HQ Group Bedrijfsfilm
    HQ Group - Corporate film
  • Almost Famous Project Wij Zijn Jong Bedrijfsfilm
    Wij Zijn Jong - Corporate film
  • Van Berlo Bedrijfsfilm Almost Famous Digital Video Content Agency EIndhoven Amsterdam
    Van Berlo - Corporate film
  • Bavaria Brandmovie Almost Famous Digital Video Content Agency Eindhoven Amsterdam
    Bavaria - Corporate film
  • Leolux Brand Story Almost Famous Digital Video Content Agency Eindhoven Amsterdam
    Leolux - Corporate film

Alles op en top

Een moodfilm gaat over de juiste sfeer, een bijzonder idee, unieke shots en – indien nodig – effecten die zorgen voor een onvergetelijk resultaat. De mogelijkheden zijn tegenwoordig eindeloos. Wij zorgen voor bijzondere locaties, indrukwekkende acteurs en actrices, een mooi geschreven verhaal en zeer geavanceerde camera’s en apparatuur voor dat indrukwekkende cinematografische resultaat.

Zien is geloven

Bij een moodfilm draait alles om gevoel, emotie, kleuren en vorm. Een moodfilm laten maken; zet je bedrijf, product of boodschap op de kaart. Van het allereerste idee, de draaidagen tot en met de montage en lancering: alles staat in het teken van het juiste gevoel overbrengen. Zo’n moodfilm staat als een huis. En het eindresultaat! Dat mag gezien worden.

Moodfilm laten maken?
Bekijk ons verhaal

Moodfilms voor diverse merken

ANWB Logo Klant Almost Famous
Philips Logo Klant Almost Famous
Rabobank Logo klant Almost Famous ervaring
LeoLux logo klant Almost Famous ervaring
Volvo Logo klant Almost Famous Ervaring
Stukton Logo Klant Almost Famous Ervaring
Elho Logo Klant Almost Famous Ervaring
LeasePlan Logo Klant Almost Famous Ervaring
Wish Outdoor Logo Klant Almost Famous Ervaring
Bavaria Logo Klant Almost Famous Ervaring
Swiss-Sense logo Klant Almost Famous Ervaring
NXP Logo Klant Almost Famous Ervaring
Mercedes-Benz logo klant Almost Famous ervaring
Jumbo Logo Klant Almost Famous Ervaring
Refresco Logo Klant Almost Famous Ervaring
KWANTUM Logo Klant Almost Famous Ervaring
War-Child Logo Klant Almost Famous Ervaring
Aegon Logo klant Almost Famous Ervaring
Rijksoverheid Logo Klant Almost Famous
Tilburg University Logo Klant Almost Famous
Ziggo Logo Klant Almost Famous
PLUS supermarkten Logo Klant Almost Famous
DAF Logo Klant Almost Famous
ASML Logo Klant Almost Famous
De Baak Logo Klant Almost Famous
Topigs-Norsvin Logo Klant Almost Famous
Swinckels Logo Klant Almost Famous
BMW Logo Klant Almost Famous
Van Berlo Logo Klant Almost Famous
Embrace Logo Klant Almost Famous
Moodfilm laten maken
Moodfilm laten maken

Stap 01: van sfeer tot boodschap

In een eerste gesprek gaan we dieper in op de doelstellingen, de sfeer en de boodschap van de moodfilm. We spreken alles uitgebreid door, tot in het allerkleinste detail. En hebben we de juiste klik? Wil je door Almost Famous een moodfilm laten maken? Dan beginnen de eerste ideeën al te stromen. We komen met goede voorbeelden en mogelijkheden. Alles voor de broodnodige inspiratie…

Stap 02: alles kan, alles mag

Met alle antwoorden onder onze arm maken wij vervolgens een creatieve vertaalslag. In een brainstorm zoomen we in op uiteenlopende creatieve mogelijkheden. Daarnaast bepalen we de essentie van de corporate film. Hoe brengen we alles in beeld? Wat wordt de tone of voice? Wat zijn de belangrijkste onderwerpen? De eerste stappen naar beeld, geluid en inhoud.

Stap 03: stap voor stap

Vanuit al die creatieve, originele verhalen schrijven we een eerste verhaallijn. Wat, hoe en waar gaan we het vertellen? Wat is de sfeer, het geluid en wat doen we met licht, kleuren en vormen? We brengen alles samen in een overzichtelijke en indrukwekkende presentatie. Van hieruit toetsen we onze ideeën. Oftewel: zitten we op het juiste spoor? Wat mag groter of juist kleiner? Samen geven we richting aan het juiste verhaal.

Stap 04: uniek en bijzonder

Kwalitatief goede moodfilm laten maken? Locaties worden bezocht en gereserveerd. Acteurs en actrices worden geboekt. En alle apparatuur wordt in stelling gebracht. Op naar die bijzondere draaidagen. Een omvangrijke organisatie en planning komt op gang. Allemaal om samen te komen tot het allerbeste resultaat. Afspraak is afspraak. Beloofd is beloofd.

Stap 05: alles komt tot leven

Moodfilm laten maken: de creatie. Een belangrijke fase in het proces van creëren. Hier komt namelijk alles samen. Vanuit het geschoten materiaal bepalen we shot voor shot hoe we de film opbouwen. Natuurlijk allemaal aan de hand van het vooraf gekozen verhaal. Met geluid, film en effecten brengen we de moodfilm echt tot leven. Want elke seconde telt. Van rustige start of meteen impact maken … het is en blijft echt een kwestie van gevoel, sfeer en emotie.

Stap 06: kijken, genieten en beleven

Licht uit, spot aan. In deze laatste en cruciale fase bepalen we de platforms waar we de film groots vertonen. De juiste aandacht en strategie om zoveel mogelijk publiek te bereiken. De spanning loopt op. Wat rest is: kijken, genieten en ervaren.

Meer weten?

Grijp de aandacht van jouw potentiële klant met een krachtige bedrijfsfilm